Business Hi-Tech

Vodafone a deschis în Bucureşti primul magazin dezvoltat sub conceptul EasyTech, care conţine “de 5 ori mai multe produse” şi “aduce mai multă interactivitate”. În doi ani de zile toate magazinele companiei vor trece prin acest proces

Vodafone a deschis în Bucureşti primul magazin...

Autor: Adrian Seceleanu

08.03.2023, 10:26 2380

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a lansat pe bulevardul Magheru din Bucureşti primul său magazin realizat după conceptul EasyTech – care le propune clienţilor mai multe gadgeturi şi o experienţă de retail interactivă, ca parte a strategiei operatorului de a se transforma şi repoziţiona pe piaţă ca o companie de tehnologie.

“Magazinul este situat la partenerul clădirii Magheru One de pe Bulevardul Gheorghe Magheru din Bucureşti, iar conceptul pe care se bazează  presupune, pe lângă soluţii şi game extinse de produse, o experienţă îmbunătăţită pentru clienţi. Astfel, ei pot testa tehnologia şi, în acelaşi timp, beneficiază şi de serviciile TechXpert, prin care consultanţi instruiţi şi certificaţi vor oferi clienţilor consiliere şi sfaturi de utilizare pentru produsele disponibile în magazinele Vodafone, pentru a se bucura din plin de avantajele tehnologiei”, conform companiei.

„Cu Vodafone EasyTech vrem să oferim acces la tehnologie uşor de găsit, uşor de plătit, uşor de folosit tuturor românilor. Primul magazin EasyTech aduce o experienţă pe care ne-o dorim cât mai plăcută şi utilă pentru clienţii care au nevoie să vadă, să întrebe, să testeze produsul, beneficiind de consultanţă din partea TechXpertului Vodafone, înainte de a se decide asupra achiziţiei. Ne propunem ca în maximum doi ani de zile toate magazinele noastre să treacă prin acest proces de transformare astfel încât să poată beneficia de produsele şi serviciile EasyTech cât mai mulţi clienţi”, a declarat Nedim Baytorun, Director Consumer Business Unit, Vodafone România.

“Pe lângă servicii cu valoare adăugată (TechXpert, buyback, asigurare pentru dispozitive) şi extinderea gamei de produse, planul de transformare a magazinelor vine şi cu noutăţi legate de designul acestora, pentru a integra optim toate zonele de interacţiune, dar şi de produs, specifice unui retailer modern de tehnologie. În noile magazine EasyTech clienţii vor putea să descopere o gamă largă de produse potrivite pentru diverse arii de interes – tehnologie pentru acasă, tehnologie pentru afaceri, tehnologie pentru familie sau hobby - şi să facă cele mai potrivite alegeri pentru nevoile lor. Conceptul de amenajare este acelaşi pentru toate magazinele din grupul Vodafone, România fiind în primul val de ţări care implementează noul format. Astfel, reamenajarea are ca scop asigurarea unei vizibilităţi cât mai bune pentru produse care să răspundă tuturor nevoilor clientului şi a unei experienţe plăcute, relaxante, asistate de personalul magazinului sau de soluţii digitale. Magazinele vor fi optim împărţite între o zonă de aşteptare cu sistem de preluare şi alocare a clienţilor, birouri de vânzare, birou dedicat clienţilor business, zone dedicate expunerii de telefoane, gadgeturi şi accesorii.

Din perspectiva elementelor de design, noutatea este dată de plafonul decorat cu material textil reciclat, ce imită undele sonore din conversaţiile telefonice. Materialul este ignifug şi are o capacitate mare de absorbţie acustică. Un alt element de noutate este şi peretele din plante naturale, stabilizate, pentru a asigura o ambianţă agreabilă. În reamenajarea întregii reţele, sistemul de iluminare este bazat pe tehnologie LED pentru un consum de energie redus, iar cantitatea de hârtie folosită va fi şi ea diminuată prin încurajarea folosirii facturilor şi a contractelor în format digital, a semnăturii digitale şi a sistemului digitalizat de afişare a ofertelor. În continuarea programului de colectare şi reciclare a deşeurilor electronice, clienţii sunt încurajaţi să aducă în magazinele Vodafone telefoane, baterii şi dispozitive electronice  pe care nu le mai folosesc”, conform companiei.

Clienţii care vor vizita noul magazin în prima lună de la deschidere vor beneficia de oferte speciale şi reduceri suplimentare la telefoane inteligente şi gadget-uri, potrivit Vodafone. Următorul magazin ce va fi reamenajat după noul concept va fi tot în Bucureşti şi urmează să fie inaugurat tot luna aceasta. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO