Business Hi-Tech

Vodafone cumpără unul dintre liderii pieţei de monitorizare a flotelor auto

Murielle Loril­loux, CEO al Voda­fone România.

Murielle Loril­loux, CEO al Voda­fone România.

Autor: Adrian Seceleanu

20.02.2018, 00:07 2007

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, va cumpăra compania Evotracking din Ploieşti, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de administrare a flotelor auto, punând astfel un pariu pe creşterea puternică, în anii următori, a industriei de soluţii de tip Internet of Things (IoT).

„Aceasta este prima achiziţie integrală pe care Vodafone România o face pe piaţa lo­cală şi reflectă calitatea busi­nessului Evotrac­king. Tran­zac­ţia ne conso­lidează poziţia de lider în furnizarea solu­ţiilor IoT pe piaţa din Ro­mâ­nia şi ne va per­mite să le oferim cli­en­ţilor o gamă mai variată de tehnologii şi de ser­vi­cii“, a de­cla­rat Murielle Loril­loux, CEO al Voda­fone România.

Evotracking, o com­pa­nie înfiinţată în anul 2009 de un grup de şase antreprenori, ajunse­se în anul 2016 la afaceri de 10,7 mil. lei, un profit net de 1,4 mil. lei şi un număr mediu de 55 de angajaţi. Compania, care a crescut an de an de la înfiinţare, are în por­to­foliu companii mari de pe piaţa locală, printre care se numără, conform paginii web proprii, Adeplast, Synevo, Agro Chirnogi, Cramele Halewood, Transavia, Holcim şi Renault.

În anul 2014 piaţa de servicii de monitorizare a flo­telor era estimată la 24 mil. euro. Monitorizarea flotelor este realizată prin instalarea pe autovehicule a unui mo­dul GPS şi a unuia de comunicaţii care transmite datele către sistemele de IT ale furnizorului soluţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO