Business Hi-Tech

Vodafone atacă pe segmentul business şi cu o soluţie de facturare accesibilă de pe orice dispozitiv conectat la internet

Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing în cadrul Vodafone România

Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing în cadrul Vodafone România

Autor: Adrian Seceleanu

11.07.2017, 19:26 3632

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a adăugat în portofoliul de soluţii dedicat companiilor şi serviciul Smart Invoice, o platformă dedicată pentru emiterea şi gestionarea facturilor fiscale şi a altor documente de plată, precum facturi proforme, chitanţe şi avize. Noua soluţie din cadrul portofoliului „Ready Business” este adresată companiilor mici şi mijlocii, indiferent de domeniul de activitate.

„Conform informaţiilor transmise de 4500 companii prin intermediul platformei Ready Business Score, 55% dintre business-urile din România utilizează în procesul de facturare soluţii software dedicate. Smart Invoice este soluţia optimă pentru a răspunde rapid şi eficient provocărilor acestui proces. Necesitatea unei astfel de soluţii este susţinută de nevoile de mobilitate identificate în piaţă, precum şi de rata de penetrare a smartphone-urilor şi a tabletelor”, a declarat Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing în cadrul Vodafone România.

Accesul în Smart Invoice se realizează direct din aplicaţiile de tip browser, prin intermediul unei conexiuni securizate. Utilizatorii au acces la funcţionalităţile de emitere, livrare, stocare şi gestionare a documentelor de plată într-o manieră simplă şi rapidă. Clienţii vor avea acces la informaţii actualizate privind încasările, stocurile şi situaţia facturilor în timp real.

Smart Invoice se poate accesa de pe orice dispozitiv conectat la internet (desktop, laptop, tabletă şi smartphone). Acest serviciu oferă posibilitatea de a încasa online facturi, fiind acceptaţi toţi procesatorii de plăţi online din România. Utilizatorii vor beneficia de o creştere a ratei de încasare prin facilităţile de management al încasărilor şi prin sistemul de notificări automate trimise clienţilor. Mai multe informaţii despre soluţia dedicată companiilor mici şi mijlocii sunt disponibile pe site-ul Vodafone România.

Oferta Vodafone România de servicii dedicate companiilor se adresează atât firmelor mici şi mijlocii, cât şi corporaţiilor, şi include soluţii individuale de voce mobilă, voce fixă şi internet, precum şi soluţii integrate şi servicii M2M.

Aproximativ 44% din companiile din România sunt pregătite să funcţioneze într-o economie digitală, respectiv folosesc instrumente şi platforme hi-tech care le permit să-şi eficientizeze afacerile şi să-şi îmbunătăţească relaţiile cu clienţii, potrivit informaţiilor furnizate de 4.500 de companii care au completat un chestionar pe platforma dedicată lansată de Vodafone.

Operatorul a lansat în luna octombrie a anului trecut platforma online ready.vodafone.ro, care le permite firmelor să-şi evalueze gradul de pregătire la funcţionarea într-o economie digitală, prin completarea unui chestionar. După completarea chestionarului şi evaluarea gradului de pregătire digitală, firmele pot alege să ia legătura cu echipa de sute de consultanţi ai Vodafone pentru a solicita detalii şi soluţii personalizate.

De la lansarea platformei, în octombrie 2016, gradul mediu naţional de digitalizare a afacerilor, disponibil pe ready.vodafone.ro, a evoluat de la 36% la 44% în martie 2017. Media din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eşantion de companii a cărui structură reflectă mediul de business din România. Cercetarea a fost realizată de compania 360insights în anul 2016 în rândul a 300 de companii de diferite mărimi şi din diferite industrii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO