Business Hi-Tech

Vodafone adaugă servicii de suport personalizate la abonamentele Super RED

Autor: Ioana Nita

21.11.2018, 00:00 429

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, le oferă clienţilor săi persoane fizice care utilizează abonamentele Super RED un pachet de servicii premium ce include suport personalizat asigurat de o echipă dedicată în call center, precum şi oferte speciale de la companii partenere ale Vodafone, cum ar fi TUI Travel Center şi 7card.

Astfel, clienţii care aleg unul dintre noile abonamente din portofoliul Super RED, primul în valoare de 25 de euro (Super RED 25), disponibil în noua ofertă la un preţ promoţional de 21 euro/lună, al doilea de 31 de euro (Super RED 31) şi având un preţ promoţional de 27 de euro/lună, au la dispoziţie minute nelimitate pentru apeluri în orice reţea naţională şi 600 de minute în reţele mobile internaţionale, precum şi acces în roaming, cu beneficii naţionale disponibile şi în ţările din Spaţiul Economic European.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO