Business Hi-Tech

Vlad Ionescu, fost membru al echipei de conducere a UiPath, a renunţat la poziţia de chief marketing officer la start-up-ul Tokinomo şi va fi înlocuit de Elena Filip. Vlad Ionescu, care a investit în nume propriu în mai multe start-up-uri, este şi partener la fondul Underline Ventures

Elena Filip l-a înlocuit pe Vlad Ionescu în poziţia de chief marketing officer al Tokinomo.

Elena Filip l-a înlocuit pe Vlad Ionescu în poziţia de chief marketing officer al Tokinomo.

Autor: Adrian Seceleanu

15.08.2023, 12:00 214

Vlad Ionescu, fost membru în echipa de conducere a UiPath, cel mai valoros start-up creat în România, a renunţat la poziţia de chief marketing officer din cadrul Tokinomo - un start-up care a dezvoltat tehnologii prin care ajută retailerii şi brandurile să-şi majoreze vânzările la raft în magazinele fizice - şi va continua să fie implicat în business doar din postura de advisor şi membru în board.

„Acesta nu este un adio, deoarece voi continua să fiu asociat îndeaproape cu echipa. Călătoria noastră comună continuă“, a scris Ionescu pe LinkedIn.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO