Business Hi-Tech

Viziunea Orange: o lume digitală în care tot mai multe obiecte vor fi online, iar aplicaţiile vor schimba experienţa serviciilor TV

Stephane Richard, preşe­dinte şi CEO al grupuli Orange din anul 2011

Stephane Richard, preşe­dinte şi CEO al grupuli Orange din anul 2011

Autor: Adrian Seceleanu

18.03.2016, 00:05 755

Grupul va lansa iniţial pe piaţa din Franţa un nou set top box pentru serviciile TV care va include un asistent vocal şi o aplicaţie care recunoaşte instantaneu actorii din filme. O parte dintre serviciile lansate odată cu noul echipament ar putea ajunge, în viitor, şi pe pieţe precum cea din România.

Oamenii vor fi înconjuraţi de un număr din ce în ce mai mare de obiecte conectate la internet, care le vor simplifica viaţa, dar vor avea nevoie şi de o reţea mobilă de date dedicată, iar realitatea virtuală şi aplicaţiile vor fi cheie în îmbunătăţirea şi extinderea experienţei de divertis­ment a serviciilor clasice de tele­viziune, a declarat Stephane Richard, preşe­dinte şi CEO al Orange, în cadrul unui eve­niment în cadrul căruia grupul francez de telecomunicaţii şi-a expus viziunea asupra tendinţelor din indus­trie şi a prezentat o parte dintre noile sale produse şi servicii.

„Reţelele de comunicaţii, con­ţi­nutul şi terminalele se vor combina într-o lume digitală în care utilizatorul va fi în prim-plan”, în care companiile de telecom trebuie să-şi ghideze utilizatorii, a spus Richard.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO