Grupul va lansa iniţial pe piaţa din Franţa un nou set top box pentru serviciile TV care va include un asistent vocal şi o aplicaţie care recunoaşte instantaneu actorii din filme. O parte dintre serviciile lansate odată cu noul echipament ar putea ajunge, în viitor, şi pe pieţe precum cea din România.
Oamenii vor fi înconjuraţi de un număr din ce în ce mai mare de obiecte conectate la internet, care le vor simplifica viaţa, dar vor avea nevoie şi de o reţea mobilă de date dedicată, iar realitatea virtuală şi aplicaţiile vor fi cheie în îmbunătăţirea şi extinderea experienţei de divertisment a serviciilor clasice de televiziune, a declarat Stephane Richard, preşedinte şi CEO al Orange, în cadrul unui eveniment în cadrul căruia grupul francez de telecomunicaţii şi-a expus viziunea asupra tendinţelor din industrie şi a prezentat o parte dintre noile sale produse şi servicii.
„Reţelele de comunicaţii, conţinutul şi terminalele se vor combina într-o lume digitală în care utilizatorul va fi în prim-plan”, în care companiile de telecom trebuie să-şi ghideze utilizatorii, a spus Richard.