Business Hi-Tech

Visual Fan, companie care deţine brandul Allview, a încheiat primele nouă luni ale anului cu afaceri de aproape 80 milioane de lei, în creştere cu 36%. Cea mai mare creştere a fost la vânzările de laptopturi şi tablete

Visual Fan, companie care deţine brandul Allview, a...

Autor: Roxana Rosu

28.10.2021, 09:24 435

Visual Fan, companie care deţine brandul Allview, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o cifră de afaceri de aproape 80 milioane de lei (16 milioane de euro), în creştere cu 36%, în condiţiile în care vânzările diviziei IT&C s-au majorat cu 64%, a anunţat joi compania.

Valoarea vânzărilor de produse din divizia de IT&C s-a majorat de la 24,2 milioane lei (aproape 5 milioane euro) înregistrate în perioada ianuarie – septembrie 2020 la 39,8 milioane de lei (aproape 8 milioane euro), în primele 9 luni ale lui 2021.  

Cea mai mare creştere a fost pe segmental de laptop-uri, fiind vândute de aproape 4 ori mai multe faţă de perioada similară din 2020. Tabletele au înregistrat creştere cu peste 75% a vânzărilor, iar smartphone-urile cu peste 30%.

Categoria de televizoare a marcat o creştere de peste 5%, de la 30 milioane lei la 31,8 milioane lei.

„Rezultatele obţinute în primele 9 luni ale acestui an urmează un trend ascendent, mai mult chiar, ne-am menţinut ritmul de creştere în procente cu două cifre, deşi condiţiile din piaţă şi situaţia macroeconomică la nivelul industriei IT au fost mai puţin favorabile în acest an (criza de semiconductoare, creşterea continuă a costurilor de transport, criza containerelor şi criza energetică). Strategia noastră este una solidă, iar obiectivele de dezvoltare pe care ni le-am stabilit pentru perioada următoare au ca fundament planificarea şi previzionarea strictă a producţiei, extinderea portofoliului de produse, adăugarea de noi linii de business şi identificarea de noi parteneriate interne ce vizează reducerea dependenţei de pieţele externe în procesul de aprovizionare cu componente.”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA (Allview).

Pentru anul 2022, strategia de dezvoltare a companiei pune accentul pe extinderea pe pieţele externe, dar şi creşterea continuă a portofoliului de produse, urmând trendul pieţei. Pentru susţinerea planurilor de dezvoltare, se au în vedere investiţii în departamentul R&D, pentru a creşte capacităţile de dezvoltare hardware şi software in-house.

Piaţa de capital este unul din pilonii de susţinere ai strategiei de dezvoltare a companiei, fiind vizate operaţiuni specifice pieţei pentru atragerea de capital. În acelaşi timp, Allview urmăreşte atingerea unui nivel de motivare ridicat pentru investitori şi are în vedere distribuţii recurente de acţiuni gratuite şi/sau dividende cash, în funcţie de decizia acţionarilor, precum şi alte operaţiuni care să conducă la creşterea free-floatului şi a lichidităţii acţiunilor la bursă.

Compania a anunţat în septembrie că vrea să preia o participaţie semnificativă în cadrul companiei Intervision Trading RO SRL, distribuitor unic în Europa Centrală şi de Est (ECE) al produselor brandului japonez de electronice, AKAI.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO