Business Hi-Tech

Videt.ro: Piaţa online de optică din România se ridică la 200 milioane euro pe an, adică numai 20% din potenţial. „Piaţa este foarte fragmentată, iar în online competiţia este acerbă, pentru că ne luptăm atât cu magazine locale, cât şi cu retaileri internaţionali.“

Alexandru Alecu, fondatorul Videt.ro: Cifra de afaceri preconizată pentru anul acesta este de 2.2 milioane de euro, iar potrivit estimărilor, vânzările offline de ochelari de vedere vor ajunge la 30% din această cifră.

Alexandru Alecu, fondatorul Videt.ro: Cifra de afaceri preconizată pentru anul acesta este de 2.2 milioane de euro, iar potrivit estimărilor, vânzările offline de ochelari de vedere vor ajunge la 30% din această cifră.

Autor: Ioana Nita

21.05.2019, 15:47 268

Piaţa locală de optică - ochelari de vedere, ochelari de soare şi len­tile de contact şi alte accesorii pentru acestea - este estimată la aproape 200 milioane euro şi se află în continuă creştere, potrivit estimărilor Videt.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de optică din România. Comparativ cu celelalte ţări din Europa, piaţa de profil din România este abia la 20% din potenţialul nivel pe care îl poate atinge.

„Piaţa românească (de optică online - n. red.) se află la 20% din potenţialul pe care îl poate atinge – aşa că va continua să crească foarte mult în următorii ani. România este ultima pe lista celor care fac cumpărături online, însă evoluţia comerţului electronic autohton este încurajatoare. Piaţa este foarte fragmentată, iar în online competiţia este acerbă, pentru că ne luptăm atât cu magazine locale, cât şi cu retaileri internaţionali. Cu toate acestea, nu există un lider al pieţei online de ochelari de brand“, a declarat pentru ZF Alexandru Alecu, fondatorul Videt.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO