Business Hi-Tech

Victor Armăşelu, Samsung: Piaţa locală de televizoare a stagnat în 2020. Anul acesta există premisele pentru o uşoară creştere

Victor Armăşelu, directorul diviziei Consumer din cadrul Samsung Electronics România şi Bulgaria: Anul 2020 a fost flat, nu a avut scădere faţă de 2019, ceea ce în contextul pieţei noastre şi al pandemiei ar putea părea o surpriză.

Victor Armăşelu, directorul diviziei Consumer din cadrul Samsung Electronics România şi Bulgaria: Anul 2020 a fost flat, nu a avut scădere faţă de 2019, ceea ce în contextul pieţei noastre şi al pandemiei ar putea părea o surpriză.

Autor: Ioana Nita

16.02.2021, 11:00 203

Aproximativ 70% din valoarea pieţei locale de TV-uri provine din vânzările modelelor 4K, iar acum cea mai cumpărată diagonală este cea de 43 inci.

Anul trecut s-au vândut circa 1,7 milioane de televizoare în România, la fel ca şi în 2019, valoarea totală a vânzărilor menţinându-se la circa 450 milioane euro, în condiţiile în care 2020 a fost un an atipic, marcat de o serie de schimbări ce au avut loc ca urmare a declanşării pandemiei.

Pentru anul acesta însă, prognozele ar fi mai bune dat fiind că vor avea loc o serie de evenimente anulate în 2020 precum programul „rabla pentru electrocasnice“ şi campionatul de fotbal EURO 2020, care ar putea resuscita vânzările de televizoare de pe plan local.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO