Business Hi-Tech

Vicepresedintele Samsung trece cu arme si bagaje in barca Intel

07.09.2004, 00:00 22

Unul dintre oficialii de top ai producatorului coreean de echipamente electronice Samsung, care a condus ofensiva de marketing a companiei in ultimii ani, isi va parasi actuala pozitie pentru a se transfera la unul din cei mai mari rivali ai Samsung pe piata de cipuri, Intel, informeaza Financial Times.
Eric Kim, vicepresedinte executiv al diviziei de marketing global la Samsung, va ocupa pozitia de director de marketing la Intel.
?Contractul nostru cu el expira la sfarsitul acestei luni si nu va fi reinnoit", a declarat un purtator de cuvant al Samsung.
Eric Kim a fost omul care a condus operatiunile globale de marketing ale companiei in ultimii cinci ani, timp in care Samsung a cheltuit 10 miliarde de dolari, reusind sa devina brandul cu cea mai rapida crestere din lume, apreciaza Financial Times.
Samsung nu a hotarat inca cine ii va urma lui Kim, insa candidatul cu cele mai mari sanse pare a fi Gregory Lee, in prezent director de marketing al companiei.
Conform companiei de consultanta Interbrand, marca Samsung a devenit a doua ca valoare din Asia, fiind evaluata la 12,6 miliarde de dolari, cu doar 200 de milioane de dolari mai putin decat Sony. Campaniile agresive de marketing si produsele de foarte buna calitate au ajutat-o pe Samsung sa scape de imaginea de companie care comercializeaza imitatii mai ieftine ale produselor mai sofisticate japoneze, scrie Financial Times. Samsung cheltuieste aproximativ 500 de milioane de dolari anual pe diverse actiuni publicitare. mihai.musatoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO