Business Hi-Tech

Veniturile UPC România au crescut cu 10% la 169 mil. lei în trim. 1. Redeleanu: Vom investi şi mai susţinut în extinderea reţelei

Robert Redeleanu

Robert Redeleanu

Autor: Adrian Seceleanu

10.05.2016, 12:08 337

Veniturile companiei de cablu UPC, al treilea jucător de pe piaţa locală de servicii TV, au crescut în primul trimestru cu aproape 10% la 169 mil. lei, pe fondul avansului înregistrat de numărul de clienţi şi de abonamente, conform datelor comunicate de operator.

„Ca urmare a strategiei din ultimii ani, continuă evoluţia pozitivă - numărul clienţilor şi al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor. În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 168,6 milioane RON, ceea ce reprezintă o creştere cu 9,7% faţă de aproape 153,7 milioane RON în trimestrul I al anului trecut. În USD, veniturile companiei în T1 2016 sunt de 41,4 milioane USD, comparativ cu 38,9 milioane USD în T1 2015”, conform datelor comunicate de reprezentanţii UPC. Veniturile în dolari au crescut cu 6,4% faţă de anul anterior.

“Rezultatele din primul trimestru al acestui an confirmă (…) varietatea pachetelor noastre de servicii. În acest an vom continua drumul inovaţiei, pentru a aduce internetul şi televiziunea la cele mai înalte standarde pentru clienţii noştri, în acelaşi timp, investind în extinderea reţelei într-un ritm şi mai susţinut”, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România.

UPC a raportat creşteri ale numărului de clienţi pe toate liniile de business în primul trimestru al acestui an. Numărul de clienţi pe internet fix a crescut cu 56.600 sau 13% până la 500.600 de abonamente, în timp ce numărul de utilizatori de telefonie fixă a avansat faţă de anul precedent cu 102.300 sau 33% până la 415.600.

Numărul de clienţi pe cablu TV a crescut cu 35.900 sau 4% până la 888.900, iar cel de utilizatori de TV prin satelit (Focus Sat) cu 28.400 sau 9% până la 345.600. Per total numărul de clienţi pe TV a avansat cu 5% sau 64.300 de clienţi la 1.234.500 de abonamente.

Numărul total de abonamente a crescut cu 12% sau 223.200 la 2,150 milioane iar cel de clienţi cu 6% sau 67.300 la 1,245 milioane.

Numărul de gospodării din România acoperit de reţeaua UPC a crescut 231.500 la 2,684 milioane, în timp ce numărul de gospodării acoperit de reţeaua digitală a companiei de cablu a crescut cu 12% sau 282.400 până la 2,622 milioane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO