Business Hi-Tech

Veniturile UPC au crescut cu 4% în trim. III, la 164 mil. lei. Reţeaua companiei s-a extins la 3,1 milioane de gospodării

Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România

Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România

Autor: Adrian Seceleanu

09.11.2018, 00:07 285

♦ Compania a câştigat un număr de 74.100 de abonamente noi, cele mai bune performanţe fiind înregistrate pe telefonie fixă şi internet.

Compania de cablu UPC, parte a grupului american Liberty Global, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom, a înregis­trat în al treilea tri­mestru venituri de 164,2 mil. lei, în creştere cu 4% faţă de anul precedent, pe fondul creş­terii numărului de abonamente, con­form datelor comunicate de operator. În pri­mele 9 luni, veniturile UPC au fost de 489,7 mil. lei, mai mari cu 5% faţă de anul 2017.

„Rezultatele obţinute reflectă efor­turile echipei noastre, dedicate să le ofere clienţilor servicii digitale superioare. În acest trimestru, am atins două repere importante: 400.000 de modemuri Connect Box şi 200.000 de mediaboxuri Horizon în casele clienţilor noştri. Prin extinderea ofertei de conţinut TV pre­mium cu cele mai importante competiţii sportive, ne-am consolidat strategia de a oferi cea mai bună experienţă digitală clienţilor din zona noastră de acoperire: conţinut care răspunde nevoilor întregii familii, disponibil oriunde şi oricând şi viteze superioare de internet prin Wi-Fi”, a declarat Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO