Compania de cablu UPC, parte a grupului american Liberty Global, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom, a înregistrat în al treilea trimestru venituri de 164,2 mil. lei, în creştere cu 4% faţă de anul precedent, pe fondul creşterii numărului de abonamente, conform datelor comunicate de operator. În primele 9 luni, veniturile UPC au fost de 489,7 mil. lei, mai mari cu 5% faţă de anul 2017.
„Rezultatele obţinute reflectă eforturile echipei noastre, dedicate să le ofere clienţilor servicii digitale superioare. În acest trimestru, am atins două repere importante: 400.000 de modemuri Connect Box şi 200.000 de mediaboxuri Horizon în casele clienţilor noştri. Prin extinderea ofertei de conţinut TV premium cu cele mai importante competiţii sportive, ne-am consolidat strategia de a oferi cea mai bună experienţă digitală clienţilor din zona noastră de acoperire: conţinut care răspunde nevoilor întregii familii, disponibil oriunde şi oricând şi viteze superioare de internet prin Wi-Fi”, a declarat Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România.