Grupul Telekom, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, a înregistrat în al doilea trimestru din 2018 venituri totale consolidate de 231 mil. euro, în scădere cu 2,8% faţă de anul precedent, şi un profit operaţional (EBITDA) de 29,8 mil. euro, mai mic cu 20,1%, pe fondul scăderii numărului de clienţi, conform datelor comunicate de companie.
Numărul de clienţi al companiei pe segmentele de telefonie mobilă, internet fix şi TV au scăzut în al doilea trimestru cu 5-6% faţă de anul anterior, conform datelor companiei. La nivelul primului semestru grupul a anunţat venituri totale de 447,8 milioane de euro, mai mici cu 3,6% şi un profit operaţional de 56 milioane de euro, mai mic cu 20,5%.
Scăderea profitului reflectă „în principal veniturile mai scăzute din servicii fixe şi mobile“, conform companiei, care adaugă că în al doilea trimestru rezultatele au fost mai bune în raport cu primele trei luni din 2019. „Cu toate acestea, acest rezultat reprezintă o creştere de 12,1% faţă de trimestrul anterior şi reflectă evoluţia pozitivă continuă începând din T4 2018.“