Grupul Digi Communications, liderul pieţei de servicii de televiziune prin cablu şi internet fix din România, cu operaţiuni semnificative şi în Ungaria şi Spania, a înregistrat în primele nouă luni ale anului venituri totale de 874,6 milioane euro, în creştere cu 15,6%, şi un profit net de 24 milioane euro, de la 20,9 milioane euro în perioada similară din 2018, conform datelor comunicate de companie.
În România, principala piaţă a grupului, compania a raportat venitruri de 559 milioane euro, de la 516 milioane euro în perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, Ungaria, a doua piaţă a grupului, a generat venituri de 163,6 milioane euro, în creştere de la 135 milioane euro.
Creşterea veniturilor din România a fost determinată, în principal, de o creştere a numărului de RGU pentru servicii de internet şi date fixe si servicii de televiziune prin cablu si de o crestere a ARPU pentru serviciile noastre de telecomunicaţii mobile si televiziune prin cablu.