Business Hi-Tech

Veniturile din servicii ale Vodafone s-au redus în trimestrul încheiat pe 31 decembrie cu 2,1%, la 193 mil.euro. Baza de clienţi a ajuns la 11 milioane de persoane

Veniturile din servicii ale Vodafone s-au redus în...

Autor: Roxana Rosu

03.02.2021, 10:19 165

Vodafone România, sucursala locală a grupului britanic, unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a înregistrat în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020 venituri din servicii în valoare de 193 milioane de euro, în scădere cu 2,1% faţă perioada similară a anului anterior.

Baza de clienţi a companiei (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de persoane.

„În trimestrul precedent, am dovedit că suntem un partener preferat şi important în ceea ce priveşte digitalizarea sistemului educaţional românesc. Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educaţia digitală pentru copii şi de a reduce decalajele dintre diferite zone ale ţării. Ca furnizor în cadrul licitaţiei coordonate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Ea a mai spus că este important să demarăm reconstrucţia societăţii şi să începem să lucrăm la redresarea economică, deoarece avem această oportunitate uriaşă de a construi o societate şi o economie mai bune şi mai reziliente ce susţin incluziunea.

”Având în vedere că sectorul telecomunicaţiilor are un rol cheie, dar şi faptul că am văzut începutul construcţiei acestor acestor planuri, considerăm că există oportunităţi extraordinare în mai multe domenii, precum asigurarea suportului şi a condiţiilor optime pentru dezvoltarea infrastructurii de reţea, digitalizarea sectorului de activităţi esenţiale cum ar fi educaţia şi sănătatea, dar şi infrastructura de telecomunicaţii. Aceasta reprezintă şansa noastră ca societate să construim un viitor mai bun şi mai durabil, iar Vodafone este gata să-şi asume rolul său”.

Vodafone România a înregistrat în anul financiar 2019 - 2020, încheiat pe 31 martie, venituri totale de aproximativ 905 milioane de euro, care includ şi rezultatele UPC România, companie achiziţionată în august 2019, potrivit datelor publice disponibile.

La nivel global, Vodafone operează reţele mobile şi fixe în 21 de ţări şi 48 de reţele mobile partenere. La 31 decembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV şi peste 118 milioane de dispozitive IoT conectate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO