Business Hi-Tech

Veniturile companiei de cablu UPC România au crescut cu 4% în T1/2019, ajungând la 169 mil. lei

Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România:  În continuare, ne concentrăm pe priorităţile noastre cheie: oferte competitive, acces  la internet de mare viteză şi calitate digitală su­perioară, precum şi îmbunătăţirea cons­tantă a experienţei clienţilor în interac­ţiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport

Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România: În continuare, ne concentrăm pe priorităţile noastre cheie: oferte competitive, acces la internet de mare viteză şi calitate digitală su­perioară, precum şi îmbunătăţirea cons­tantă a experienţei clienţilor în interac­ţiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport

Autor: Adrian Seceleanu

08.05.2019, 00:08 183

„Observăm o apetenţă tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adăugată.“

Veniturile nete ale companiei de cablu UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, care urmează să intre, în câteva luni, în portofoliul subsidiarei locale a grupului britanic Vodafone, a înregistrat în primul trimestru din acest an venituri de 168,8 mil. lei, în creştere cu 4,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, pe fondul creşterii numărului de abonamente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO