Business Hi-Tech

Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România: „În şase luni de la lansare, aplicaţia are peste 50.000 de utilizatori, ceea ce indică un interes crescut pentru această zonă“. Utilizatorii PayPoint optează în principal pentru plăţi de utilităţi, pe primul loc fiind plata facturii de energie, urmată de plata facturii de telefonie şi servicii financiare

Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România: Cred că tehnologia ne poate ajuta să accesăm o nouă categorie de public, care preferă să îşi facă plăţile online, într-un singur loc.

Utku Ogrendil, CEO al PayPoint România: Cred că tehnologia ne poate ajuta să accesăm o nouă categorie de public, care preferă să îşi facă plăţile online, într-un singur loc.

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.07.2021, 10:50 288
Aplicaţia mobilă PayPoint, care le permite clienţilor să plătească direct de pe telefon facturile la utilităţi, precum apă, gaze sau electricitate, să-şi reîncarce creditul pentru cartelele PrePay sau să efectueze alte tranzacţii online, a depăşit pragul de 50.000 de utilizatori în şase luni de activitate. „Piaţa din România este dinamică, în plin proces de transformare, în care putem observa o tendinţă puternică de adoptare a soluţiilor online de plată. În şase luni de la lansare, aplicaţia PayPoint are peste 50.000 utilizatori, ceea ce indică un interes crescut pentru această zonă“, a spus într-un inerviu pentru ZF Utku Ogrendil, noul CEO al operatorului de plăţi în numerar şi încărcare electronică PayPoint România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO