Business Hi-Tech

Urmează ZF eCommerce Summit 2024 - ediţia a doua, marţi, 2 aprilie. Ce potenţial de creştere mai are comerţul electronic? Care sunt planurile eMAG în 2024? Ce rezultate au sellerii care atacă regiunea prin platforma eMAG? Cum poate fi folosit AI în eCommerce? Cum se pot adapta comercianţii la schimbările Google?

Urmează ZF eCommerce Summit 2024 - ediţia a doua,...
01.04.2024, 20:58 114

Ce potenţial de creştere are comerţul electronic şi care vor fi segmentele câştigătoare în următorii ani dar şi care sunt principalele provocări pentru jucătorii din regiune sunt doar două dintre temele care vor fi abordate în cadrul ZF eCommerce Summit 2024: Ce urmează în eCommerce?.

Evenimentul dedicat industriei de e-commerce din regiune, organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu eMAG, se află la cea de-a doua ediţie şi va avea loc marţi, pe 2 aprilie.
ZF eCommerce Summit va aduce în faţa publicului reprezentanţi de renume ai industriei de e-commerce, dar şi jucători activi în mediul online, care vor aborda diverse teme şi subiecte. Astfel, în prima parte a conferinţei va vorbi Marcin Nowakowski - liderul practicii de consum şi retail pentru McKinsey în Europa Centrală. Acesta va discuta despre ce urmează pentru industria de e-commerce, cât şi despre tendinţele care vor marca piaţa în următorii ani.
Cristian Pelivan, director executiv al ARMO (Asociaţia Română a Magazinelor Online) va vorbi în cadrul evenimentului despre evoluţia sectorului de e-commerce pe parcursul anului 2024, iar Tudor Manea - CEO al grupului eMAG şi Irina Pencea - general manager al eMAG România, vor discuta despre rezultatele eMAG din 2023 şi primele cifre ale anului 2024 cât şi despre impactul AI în business şi tendinţele la nivel de piaţă.
Subiectul infrastructurii necesare pentru dezvoltarea industriei de e-commerce va fi abordat şi dezbătut împreună cu Stejara Pircan - Senior VP în cadrul eMAG România, Bulgaria, Ungaria - şi Lucian Baltaru – CEO al Sameday. Apoi, Cristian Cârjan - Senior Commercial Director al eMAG -, George Moroianu şi Alex Burghelia – fondatori ai Flip – vor discuta despre smart shopping şi programul de buy back al eMAG / Flip.
Diana Ştefan - senior Digital Manager în cadrul Versuni – şi Eduard Metea - e-commerce manager în cadrul L’Oréal România – vor discuta despre strategiile pe care le au marile branduri privind piaţa de e-commerce.
Iar despre cât de importante sunt opţiunile de plată în decizia de achiziţie şi rolul ratelor şi al portofelelor digitale vor vorbi Elena Gheorghe - country manager, GPO, PayU, Laura Vizir - Chief Product Officer, tbi bank, Andrei Şercanean - VP ecommerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria - şi Răzvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond.
De asemenea, Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul Content Speed, va răspunde la întrebarea „De unde ne luăm datele pentru decizii informate şi marketing online eficient în era post Google Consent Mode V2?”.
În ultimul panel al conferinţei vom afla cum pot jucătorii locali să rămână competitivi în mediul digital în contextul asaltului retailerilor online din China. Acest subiect va fi abordat de Doina Vîlceanu - director de marketing, Content Speed, Raluca Hăulică - founder & Business Development Manager, Alura 2, Arthur Rădulescu - fondator şi CEO, MerchantPro, Daniel Nicolae - cofondator şi CEO, Innoship, Cătălin Macovei - fondator, Truda – şi Dragoş Andronache - Head of Digital, United Media.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile aici.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO