Business Hi-Tech

UPC România şi-a majorat anul trecut veniturile cu 6,5%, la 734 milioane lei, şi a ajuns la 2,4 milioane abonamente

UPC România şi-a majorat anul trecut veniturile cu...

Autor: Roxana Rosu

15.02.2018, 12:12 385

UPC România, parte a grupului Liberty Global, şi-a majorat anul trecut veniturile cu 6,5%, la 734 milioane lei, şi a ajuns la pragul de 2,4 milioane abonamente (RGU), înregistrând creşteri pe toate segmentele de business, determinate în principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor şi a ofertei de servicii.

Compania a raportat creşterea numărului de clienţi de televiziune digitală cu 5%, cu 9%  a numărului clienţilor de internet şi cu 14% a clienţior de telefonie. Numărul total de abonamente a crescut cu 6%, la 2,4 milioane.

„Am avut un an 2017 excepţional, cu creşteri pe toate segmentele, rezultate obţinute prin eforturile întregii echipe UPC. Odată cu lansarea noii promisiuni de valoare pentru clienţi, HAPPY HOME, răspundem şi mai bine nevoilor de conectivitate şi divertisment ale clienţilor, iar reacţiile lor pozitive ne încurajează să aducem cele mai noi tehnologii pe piaţă în cât mai multe case. Cu o nouă ofertă de produse şi o arie de acoperire mult extinsă la nivel naţional, privim cu încredere la anul 2018, un an foarte special pentru UPC, în care aniversăm 25 de ani de prezenţă pe piaţa din România şi de inovaţie în tehnologie”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.

În cursul anului trecut, compania a extins aria de acoperire a serviciilor digitale cu 195.800 de case, reprezentând o creştere de aproximativ 7% faţă de anul 2016, ajungând la 3,03 milioane gospodării din România

Strategia companiei s-a concentrat pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale prin construcţia de reţea în diferite zone ale ţării.

UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.416.900, creşterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 6%: în 2017, compania a adăugat 143.300 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, şi-a mărit baza de clienţi în 2017 la 1.345.600, reprezentând o creştere de aproape 4% faţă de sfârşitul anului 2016.

O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet,  segmentul cu cel mai mare potenţial de creştere. UPC a adaugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteză, în cursul anului 2017, ceea ce reprezintă o creştere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet). De asemenea, peste 327.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX.

Pe zona de televiziunea digitală prin cablu, compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescând până la 673.200. Pe acest segment, creşterea anuală este de peste 5%. Peste 118.000 de clienţi au ales noul media-box inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de aproape 14%, în 2017 compania atingând o bază de aproximativ 535.400 de clienţi pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienţi noi).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO