Business Hi-Tech

UPC România a avut venituri de 669 mil. lei în 2018, în creştere cu 7% faţă de anul precedent

După opt ani de zile de creştere neîntreruptă, în ultimul trimestru din 2018 compania de cablu a pierdut pentru prima oară clienţi pe piaţa de internet fix în raport cu trimestrul anterior.

 

Veniturile companiei de cablu UPC România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi TV de pe piaţa locală, au înregistrat în 2018 o creştere de 6,6% până la 668,7 mil. lei, conform datelor anunţate de operator. UPC este parte a gigantului american Liberty Global, dar urmează să devină parte a gru­pului britanic Vodafone, după ce Co­misia Europeană va aproba tranzacţia, decizie aşteptată la jumătatea acestui an.

În 2018, UPC Ro­mâ­nia a înregistrat o creştere anuală a bazei de abo­na­mente (unităţi generatoare de venituri - RGU) de 2%, adăugând 35.300 noi abona­mente. Numărul de clienţi a scăzut uşor la 966.000, conform datelor Liberty Global.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.