Business Hi-Tech

UPC România a avut venituri de 171 mil. lei în trim. 2, în creştere cu aproape 10% faţă de anul anterior

 Robert Redeleanu, CEO al UPC România

Robert Redeleanu, CEO al UPC România

Autor: Adrian Seceleanu

05.08.2016, 10:29 432

Compania de cablu UPC România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe de pe piaţa locală, a înregistrat în al doilea trimestru venituri de 171 mil. lei, mai mari cu aproape 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, conform unui anunţ al operatorului.

“În trimestrul al doilea al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 170,8 milioane RON, ceea ce reprezintã o creştere cu aproape 10% faţã de 155,4 milioane RON în trimestrul similar din 2015 (respectiv peste 339,5 milioane RON în semestrul I 2016, comparativ cu 309,2 milioane RON în semestrul I 2015). În USD, veniturile companiei în T2 2016 sunt de 42,9 milllioane USD, comparativ cu 38,7 millloane USD în T2 2015 (respectiv peste 84,3 milioane USD în semestrul I 2016 comparativ cu 77,6 milioane USD în semestrul I 2015)”, conform datelor companiei.

Evoluţia din al doilea trimestru, când compania a înregistrat creşteri pe toate segmentele de business, este una “foarte bună” şi a fost determinată în principal de extinderea zonei de acoperire, au spus reprezentanţii operatorului de cablu.

“UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, a înregistrat rezultate foarte bune în trimestrul al doilea din 2016, determinate în principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC. UPC România a continuat investiţiile pentru a aduce serviciile digitale în cât mai multe zone din ţarã, la finalul lunii iunie 2016 acestea fiind disponibile pentru 2.672.900 de case, o creştere de aproximativ 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Astfel, anual s-au adãugat aproximativ 240.000 case în aria de acoperire UPC”

“În continuare, una dintre priorităţile noastre este acoperirea unei arii cât mai extinse la nivelul României şi vom investi susţinut în extinderea şi modernizarea reţelei. De asemenea, în această toamnă, avem în plan lansarea de noi servicii digitale superioare, susţinând astfel strategia noastrã de a le oferi clienţilor conectivitate şi divertisment pe orice ecran la cele mai înalte standarde.”, a afirmat Robert Redeleanu, CEO al UPC România.

Numărul de clienţi pe cablu TV a crescut cu 22.300 (2,6%) la 891.900 abonamente în timp ce numărul de utilizatori pentru serviciul de televiziune prin satelit Focus Sat a urcat cu 32.100 (10,3%) la 344.900, în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De notat este că UPC oferă serviciile de TV prin satelit şi în varianta “prepay”, astfel că nu este clar care este numărul de abonamente din cifra raportată de companie.

Numărul total de clienţi pentru serviciile video a avansat cu 54.400 (4,6%) la 1,237 milioane.

Baza de clienţi pentru serviciul de net fix a urcat cu 51.500 de abonamente (11,2%) la 512.300 în timp ce numărul de contracte pentru telefonia fixă a avansat cu 105.000 (32%) la 432.900.

Numărul total de abonamente a fost de 2,182 milioane la finele lunii iunie 2016, în creştere cu 210.900 (10,7%) în raport cu luna iunie din anul precedent. Numărul de clienţi a crescut cu 52.800 (4,4%) la 1,245 milioane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO