Business Hi-Tech

Un start-up local a dezvoltat propria soluţie CRM în cloud şi ţinteşte venituri de peste 40.000 euro

Iulian Margeloiu, fondatorul şi CEO-ul Bubble Bytes

Iulian Margeloiu, fondatorul şi CEO-ul Bubble Bytes

Autor: Ioana Nita

04.05.2017, 00:05 1095

Iulian Margeloiu, absolvent al Facultăţii de Cibernetică din cadrul ASE şi al unui MBA la Londra, a dezvoltat o soluţie software de tip CRM (Customer Relationship Mana­gement) în cloud dedicată IMM-urilor, ţinta sa fiind ca până la finalul acestui an să atragă 5.000 de utilizatori şi să ajungă la cifră de afaceri cuprinsă între 40.000 şi 50.000 euro. So­luţia, numită ProfiCRM, este ope­rată de com­pa­nia Bubble Bytes, înfi­in­ţată în 2015 în România ca SRL-D.

„Soluţia a fost începuta anul trecut într-o formă de «private beta». Împreună cu com­paniile partenere, am definit fluxurile de lucru şi am testat a­plicaţia. Începând cu luna decembrie am început să acceptăm utilizatori noi. În prezent avem aproximativ 150 de cli­enţi din 15 ţări (SUA, Marea Bri­ta­nie, China, Nigeria, Elveţia, Turcia etc). Cei mai mulţi dintre utili­za­torii noş­tri sunt companii mici şi mij­lo­cii care activează în zona serviciilor sau a pro­ducţiei şi a distribuţiei de echipa­mente (indus­triale, de construcţii, mo­bilă etc.)”, a declarat Iulian Margeloiu, fondatorul şi CEO-ul Bubble Bytes. El este de asemenea şi fondatorul firmei Sni­per­lab, specializată în dezvoltarea de apli­caţii mobile. Profitul obţinut din acti­vita­tea de dezoltare a aplicaţiilor mo­bile a permis finanţarea parţială a start-up-ului Bubble Bytes. Inves­tiţia ini­ţială în în dez­voltarea soluţiei ProfiCRM se ridică la circa 50.000 euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO