Business Hi-Tech

Uber deschide la Bucureşti cel mai mare centru de asistenţă pentru şoferi din Europa Centrală şi de Est după o investiţie de 250.000 dolari în Pipera

Lansarea oficială a centrului de servicii Uber din România

Lansarea oficială a centrului de servicii Uber din România

Autor: Alex Ciutacu

06.08.2019, 10:40 6223

Compania Uber deschide astăzi în România cel mai mare centru de asistenţă din Europa Centrală şi de Est, după o investiţie de circa 250.000 de dolari în Pipera, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Am deschis acest centru pentru a ne asigura că îi putem ajuta cât de mult putem pe şoferii parteneri din România şi din regiune”, spune Nicoleta Schroeder, General Manager, Uber România.

Uber România a decis să deschidă centrul de asistenţă la Bucureşti într-un moment în care piaţa de ride-sharing devine din ce în ce mai competitivă. Cu alţi jucători precum Bolt, Yango sau CleverGo care încearcă să câştige teren şi utilizatori, Uber vrea ca acest centru să reafirme prezenţa companiei în ţară şi regiune şi să ajute la consolidarea acesteia.

Centrul de asistenţă, care are în acest moment 11 angajaţi, îşi propune să ajute şoferii şi potenţialii şoferi să se conformeze la noile reglementări aduse de OUG pentru reglementarea serviciilor de ride-sharing – reglementări la care şoferii şi platformele trebuie să se conformeze până la începutul lunii noiembrie.

„Acest centru va funcţiona ca un accelerator de conformare pentru şoferi”, spune Ash Kebriti, general manager Uber în Europa Centrală şi de Est. 

Cu circa 10.000 de şoferi parteneri în prezent în piaţa din România, reprezentând aproximativ jumătate din totalul şoferilor din piaţa locală de ridesharing, compania îşi propune să continue extinderea în România şi în regiune.

Centrul de la Bucureşti are 320 mp şi a fost dezvoltat de CBRE România. Acesta le oferă şoferilor posiblitatea să ia contact uman cu reprezentanţii companiei. 

„Este singurul loc unde şoferii pot vorbi în persoană cu membri echipei Uber. Şoferii ne vizitează pentru crearea conturilor, pentru informaţii referitoare la aplicaţii, sau ne vizitează pentru că doresc să îşi discute rating-ul. Şoferii din România sunt foarte pasionaţi de rating şi foarte sensibili, dar foarte mândri la un rating ridicat. Este un lucru bun pentru piaţă”, spune Andreea Ticărău, head of customer support Europa Centrală şi de Est. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO