Business Hi-Tech

Tugrul Tekbulut, preşedintele grupului turc Logo: Vom ataca piaţa globală cu brandul Charisma de la Totalsoft

Tugrul Tekbulut, cofondator al grupului Logo: Vom putea vinde soluţiile Charisma ca pâinea caldă dacă reuşim să le transformăm în produse disponibile „la raft”

Tugrul Tekbulut, cofondator al grupului Logo: Vom putea vinde soluţiile Charisma ca pâinea caldă dacă reuşim să le transformăm în produse disponibile „la raft”

Autor: Adrian Seceleanu

02.10.2017, 00:05 598
Principala ambiţie a turcilor este să transforme produsele Totalsoft în unele care să poate fi achiziţionate „de pe raft” şi vândute prin parteneri, la nivel global, pentru a genera venituri şi un profit mai mare pe trei segmente cheie: servicii financiare, retail şi medical.
Grupul Logo din Turcia, care în urmă cu un an a achiziţionat pentru 31 mil. euro Totalsoft, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de soft din România, are în plan să se extindă la nivel global folosind şi produse dezvoltate de firma românească pe trei segmente cheie, considerate a avea un potenţial „uriaş”, a declarat Tugrul Tekbulut, cofondator al Logo, care este în prezent preşedinte al boardului şi director de tehnologie al grupului, în cadrul unei întâlniri cu media. „Planul nostru este ca în cinci ani de zile să avem o platformă comună tehnologică şi o serie de branduri sub care vom ataca piaţa, printre care se numără şi Charisma de la Totalsoft. Vrem să fim o companie com­pe­titivă la nivel global. Vom promova brandul Charisma la nivel global, este un activ foarte important pentru noi”, a spus Tekbulut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO