Business Hi-Tech

Telekom pune pe piaţă un instrument adaptat lucrului la distanţă prin care companiile pot ţine într-un singur loc toate aplicaţiile pe care le folosesc

Telekom pune pe piaţă un instrument adaptat lucrului la...

Autor: Cristina Bellu

08.01.2021, 14:17 655

Telekom România anunţă că a dezvoltat o soluţie prin care companiile pot aduna toate aplicaţiile pe care le folosesc într-un singur loc.

Proiectul integrează aproape 40 de aplicaţii realizate in-house sau cu ajutorul partenerilor, precum Interactions, oferind businessurilor posibilitatea de a-şi organiza interfaţa cu toate aplicaţiile de care au nevoie într-un singur loc pentru o vizibilitate optimă, un Password Manager local, fără captarea parolei într-un cloud, şi funcţia OneSearch, ce permite căutarea în toate aplicaţiile pe care utilizatorul a ales să le instaleze. În plus, o funcţie dedicată oferă vizualizarea într-un singur ecran a mai multor aplicaţii.

“OneDock este o aplicaţie de desktop care simplifică folosirea tehnologiei şi creşte nivelul de performanţă în orice context, chiar şi atunci când lucrezi de acasă. Instrumentul îşi propune să strângă sub umbrela aceleiaşi platforme toate aplicaţiile folosite de o afacere. Pentru a-şi creşte competivitatea, este necesar ca brandurile de telecomunicaţii să gândească mai mult precum companiile de software”, spune Alexandru Isbăşoiu, Business Development Manager OneDock în cadrul Telekom Romania.

Aplicaţia este deja folosită la nivel intern de către angajaţii Telekom şi poate fi instalată şi folosită gratuit, potrivit informaţiilor transmise vineri de reprezentanţii companiei.

“În momentul de faţă, urmărim atent tendinţa de transformare digitală şi ne dorim să contribuim la succesul acestei aplicaţii care ajută semnificativ un business aflat în tranziţia impusă de context”, completează Marius Palcă, Account Manager Interactions.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO