Business Hi-Tech

Telekom le oferă acces şi clienţilor serviciilor fixe la aplicaţia pentru mobile

AFP/Mediafax Foto

AFP/Mediafax Foto

Autor: Adrian Seceleanu

10.02.2015, 00:02 792

După cinci luni de la rebrandingul Cosmote şi Romtelecom sub numele de Telekom, grupul de comunicaţii a relansat aplicaţia MyAccount - prin care clienţii aveau acces de pe smartphone sau tabletă la informaţii referitoare la serviciile de telefonie mobilă - care oferă acces în noua versiune şi la informaţiile legate de serviciile fixe (TV, internet şi telefonie).

Prin aplicaţia MyAccount, clienţii au acum acces, cu acelaşi cont, la toate serviciile lor de la Telekom şi la informaţii legate de facturi. Utilizatorii pot consulta pentru fiecare cont în parte lista serviciilor active, pot vizualiza istoricul facturilor şi al plăţilor, pot plăti noua factură, indiferent dacă sunt clienţi de servicii fixe, mobile sau de servicii integrate fix-mobil.

Clienţii care au mai multe contracte cu grupul nu pot plăti cu o singură acţiune toate facturile, ci trebuie în continuare să le achite separat. Aplicaţia MyAccount a fost lansată iniţial în decembrie 2014. În primele nouă luni ale anului 2014 grupul Telekom România a avut venituri de 750 mil. euro, în creştere cu 0,7%, în timp ce profitul operaţional (EBITDA) a fost de 196 mil. euro, în scădere cu 0,5%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO