Business Hi-Tech

Telekom încearcă să zdruncine piaţa telefoniei mobile cu abonamente fără perioadă minimă

Frantisek Mala, director comercial rezidenţial (stânga), Roxana Baias, director de marketing rezidenţial şi Miroslav Majoros, CEO al Telekom România: Clienţii vor flexibilitate

Autor: Adrian Seceleanu

05.07.2018, 00:07 2509

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari ju­cători de pe piaţa locală de co­mu­nicaţii, le oferă înce­pând de ieri utilizatorilor po­si­bilitatea de a încheia abonamente pentru servicii de telefonie mobilă care nu includ o perioadă contractuală minimă de 12 sau 24 de luni. Grupul ocupă locul trei pe piaţa de telefonie mobilă şi încearcă astfel să „zdruncine“ piaţa cu o valoare de 2,5 mld. euro anul trecut, pentru a atrage mai mulţi clienţi, ca parte a strategiei creionate de noul CEO Miroslav Majoros şi echipa sa de repoziţionare pe piaţă şi revenire pe creştere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO