Obiectivul principal al Telekom România, cel mai mare furnizor de servicii integrate fix-mobil de pe piaţa locală, este să nu iasă din „spirala pozitivă“ în care a intrat anul trecut după relansarea în termeni extrem de agresivi a ofertei comerciale şi să accelereze creşterea pe toate segmentele cheie de servicii, de la mobil până la internet fix şi TV. „Planul nostru a fost ca anul trecut să întoarcem rezultatele, să schimbăm tendinţele, rezultatele comerciale. În ultimul trimestru al anului am văzut primele rezultate pozitive pe telefonie mobilă. (…) Am dublat şi vânzările de internet şi TV în zonele în care avem fibră optică. (…) Este o spirală pozitivă“, a declarat Frantisek Mala, director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale al grupului Telekom România. Pentru acest an, planul grupului este să păstreze această creştere, a adăugat el. Campania comercială agresivă a Telekom, de a oferi internet nelimitat pe mobil la tarife pornind de la 5 euro şi la abonament şi la cartelă, a generat o creştere exponenţială a volumului de clienţi care şi-au portat numerele mobile în reţeaua grupului de la ceilalţi rivali. Ascensiunea a fost atât de puternică încât, conform datelor arbitrului telecom, în februarie 2018 Telekom a reuşit să depăşească pentru prima oară după 45 de luni RCS&RDS, atrăgând în reţea 23.248 clienţi, faţă de 20.313 în cazul Digi Mobil.