Business Hi-Tech

Telekom: Am intrat într-o „spirală pozitivă“, ţinta e să rămânem acolo

Frantisek Mala, direc­tor exe­cutiv marketing rezidenţial şi vânzări na­ţionale al gru­pului Telekom Ro­mâ­nia

Frantisek Mala, direc­tor exe­cutiv marketing rezidenţial şi vânzări na­ţionale al gru­pului Telekom Ro­mâ­nia

Autor: Adrian Seceleanu

04.04.2018, 00:07 822

Obiectivul principal al Telekom România, cel mai ma­re furnizor de servicii integrate fix-mobil de pe piaţa lo­cală, este să nu iasă din „spirala pozitivă“ în care a intrat anul trecut după relansarea în termeni extrem de agresivi a ofertei comerciale şi să accelereze creş­terea pe toate seg­mentele cheie de servicii, de la mobil până la internet fix şi TV. „Planul nostru a fost ca anul tre­cut să întoarcem re­zul­tatele, să schim­băm tendinţele, rezultatele co­mer­ciale. În ultimul trimestru al anu­lui am văzut primele rezultate po­­zitive pe telefonie mobilă. (…) Am dublat şi vânzările de internet şi TV în zo­nele în care avem fibră optică. (…) Este o spirală pozitivă“, a de­cla­rat Fran­tisek Mala, direc­tor exe­cutiv mar­keting rezidenţial şi vân­zări na­ţio­nale al gru­pului Telekom Ro­mâ­nia. Pentru acest an, pla­nul gru­pului este să păstreze această creştere, a adăugat el. Campania comercială agresivă a Telekom, de a oferi internet nelimi­tat pe mobil la tarife pornind de la 5 euro şi la abonament şi la cartelă, a generat o creştere exponenţială a volumului de clienţi care şi-au portat numerele mobile în reţeaua grupului de la ceilalţi rivali. Ascensiunea a fost atât de puternică încât, conform datelor arbitrului telecom, în februarie 2018 Telekom a reuşit să depăşească pentru prima oară după 45 de luni RCS&RDS, atrăgând în reţea 23.248 clienţi, faţă de 20.313 în cazul Digi Mobil.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO