Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Tazz by eMAG va investi între 7 şi 10 mil. lei pentru dezvoltarea aplicaţiilor pentru clienţi şi curieri. Am crescut parteneriatele, astfel încât astăzi avem peste 2.000 de restaurante şi retaileri parteneri

Start-up-ul local Tazz (fostul EuCeMananc), intrat anul trecut sub um­­brela grupului eMAG, va aloca între 7-10 mil. lei pentru partea de dez­voltare a soft a unei noi aplicaţii pentru clienţi şi a unei aplicaţii dedicate curierilor.

Suma reprezintă un procent de circa 30-40% din investiţiile totale atrase în ultimele şase luni care se ridică la 25 mil. lei. Investiţiile au fost atrase prin aporturi succesive de capital din partea eMAG şi a celorlalţi acţionari.

„Clienţii au nevoie de livrare rapidă şi în siguranţă, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să menţină continuitatea businessului, noi am făcut acest efort de a-i susţine printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei. Ultimele şase luni au fost intense şi ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate”

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.