Business Hi-Tech

Succesul telefoanelor Android ieftine îi afectează nu doar pe producătorii tradiţionali, ci şi pe Google

Succesul telefoanelor Android ieftine îi afectează nu...

Autor: Dorian Prodan

05.08.2014, 14:00 934

 Datele publicate acum câteva zile de IDC şi Strategy Analytics au arătat că liderii pieţei smartphone, adică Samsung şi Apple, au continuat să piardă cotă de piaţă de-a lungul celui de-al doilea trimestru al acestui an în favoarea rivalilor din China. Conform Canalys, această direcţie a pieţei devine şi mai evidentă atunci când se analizează datele la nivelul fiecărei pieţe emergente în parte, Xiaomi şi Micromax detronând Samsung şi devenind cei mai bine vânduţi producători din China, respectiv India.

Acum un an, Samsung era liderul pieţei smartphone din China, însă tânărul rival Xiaomi a reuşit să le smulgă sud-coreenilor supremaţia pe această piaţă şi să-i înlăture de pe o poziţie pe care o ocupau de doi ani şi jumătate. Xiaomi a vândut aproape 15 milioane de smartphone-uri în cursul celui de-al doilea trimestru al acestui, bucurându-se astfel de o creştere de 240 de procente şi acaparând 14 procente din gigantica piaţă chineză. Samsung este poziţionată acum pe locul secund, compania obţinând doar 12 procente din piaţă.

Citiţi articolul integral pe www.go4it.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO