Business Hi-Tech

Studiu Futuresource Consulting: Epson a luat 45% din banii cheltuiţi în România pe videoproiectoare în trimestrul 2 din 2021

Studiu Futuresource Consulting: Epson a luat 45% din...

Autor: Adrian Seceleanu

26.08.2021, 00:00 43

Compania japoneză Epson a încasat în al doilea trimestru din 2021 aproape o jumătate din toţi banii cheltuiţi în România pe achiziţia de videoproiectoare, conform datelor Futuresource Consulting, companie de consultanţă în cercetarea pieţei. „Epson a încheiat trimestrul al doilea al anului 2021 cu o cotă de piaţă de 45% din punct de vedere valoric, respectiv 40% ca număr de unităţi livrate în România. Raportat la primul semestru al anului 2021, compania şi-a reconfirmat poziţia de lider pe piaţa locală de videoproiectoare, cu o cotă valorică de 48% şi o cotă de 44% în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute”, conform sursei citate.

„Epson conduce astfel clasamentul semestrial, atât valoric, cât şi numeric, la vânzările de videoproiectoare interactive (76% ca volum şi 72% ca valoare), echipamente cu rezoluţie WUXGA (49% ca volum şi 43% ca valoare) şi videoproiectoare cu rezoluţie 1080p (57% ca volum şi ca valoare), în timp ce la categoria videoproiectoarelor cu o luminozitate de 6000Ă lumeni, Epson este lider de segment la numărul de unităţi vândute, cu o cotă de piaţă de 49%”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO