LIVE: Conferinţa Industria Românească: Investiţii pentru un viitor verde
Business Hi-Tech

Studiu: Circa 13% din românii care au iPhone, din mediul urban, au aplicaţia Clubhouse, adică 74.175 utilizatori. Numărul lor se va dubla probabil în viitorul apropiat

Noul fenomen Clubhouse, aplicaţie de social networking bazată pe audio-chat, a atras într-un an peste 2 milioane de utilizatori din întreaga lume, în timp ce în România sunt circa 74.000 de utilizatori, adică 13% dintre persoanele din mediul urban care au un Iphone, arată o analiză realizată de Digitas România şi Publicis Media.

Fondată în martie 2020, aplicaţia a “explodat” abia în februarie 2021, momentul în care Elon Musk a găzduit pe Clubhouse audio-chat-ul cu Vlad Tenev, CEO Robinhood. Evenimentul a maximizat limitele spaţiului de conversaţie al aplicaţiei şi a fost transmis în direct pe YouTube. Evenimentul a propulsat Clubhouse în chart-urile de startup şi a declanşat o adevărată luptă pentru invitaţii.

În decembrie 2020, aplicatia a fost evaluată la aproape 100 milioane de dolari ca, mai apoi, pe 21 ianuarie 2021, să ajungă la un miliard de dolari americani. După fondurile atrase de la lansarea sa, Clubhouse este considerat un Unicorn startup, precum Airbnb, Uber şi SpaceX.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.