Business Hi-Tech

Start-up-ul spaniol Glovo se extinde în Timişoara, al treilea oraş din România în care este disponibilă aplicaţia

Start-up-ul spaniol Glovo se extinde în Timişoara, al...

Autor: Ioana Nita

20.03.2019, 00:00 175

Glovo, start-up-ul spaniol care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc prin aplicaţia mobilă cu acelaşi nume, şi-a lansat operaţiunile şi în Timişoara, acesta fiind al treilea oraş în care a intrat compania după Bucureşti şi Cluj-Napoca.

Start-up-ul înfiinţat în 2015 la Barcelona a intrat pe piaţa locală în mai anul trecut, aplicaţia fiind disponibilă până de curând doar în Capitală, unde în primele 7 luni de activitate start-up-ul a intermediat vânzarea a peste 300.000 de produse în valoare totală de circa 7,5 milioane lei. În luna februarie, aplicaţia Glovo a devenit disponibilă şi pentru locuitorii oraşului Cluj-Napoca.

Glovo este un marketplace care le permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească orice. În aplicaţie există câteva categorii predefinite de unde utilizatorii pot alege în funcţie de ce îşi doresc să comande: mâncare, cumpărături, cadouri sau supermarket. În plus, prin butonul „orice“, utilizatorii pot comanda absolut orice din oraşul lor, precum obiecte decorative sau echipament sportiv de la magazinul preferat, atâta timp cât se încadrează în dimensiunile cutiei Glovo şi nu depăşeşte 9 kg. 

Categoria „curier“ este folosită de clienţi pentru a trimite în mai puţin de o oră orice pachete sau plicuri în oraş, respectând dimensiunile menţionate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei şi genţi pentru ora de sport. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO