Business Hi-Tech

Start-up-ul românesc PriceFlux vrea să atragă 50 de clienţi în 2019: Cea mai interesantă piaţă pentru noi este SUA

Start-up-ul PriceFlux, lansat recent de o echipă de trei programatori cu experienţă de peste 10 ani în dezvoltarea de software  (Sorin Cristea, Peter Lupu-Vol­cinschi şi Vlad Călătoiu) are în plan să atragă anul acesta 50 de clienţi de pe piaţa locală pentru ser­viciul online de mo­nito­rizare şi analiză a pre­ţurilor pe care l-a dez­voltat.

În prezent, start-up-ul are deja 10 clienţi din Ro­mânia - ma­gazine online cu cifre de afaceri anuale de mi­nim un mi­lion de euro care vând pro­duse electro-IT, piese auto, cărţi sau bunuri de larg con­sum.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.