Business Hi-Tech

Start-up-ul local MOCAPP se pregăteşte pentru a doua rundă de finanţare, încercând să strângă 200.000 de euro de pe SeedBlink

Florin Grozea

Florin Grozea

Autor: Ioana Nita

26.10.2020, 14:00 154

MOCAPP, start-up-ul local care dezvoltat o platformă online ce pune în legătură agenţiile de marketing şi brandurile cu influencerii potriviţi pentru proiectele lor, vrea să obţină o investiţie de 200.000 euro prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink.com. Campania urmează să fie listată marţi, 27 octombrie. Aceasta este a doua rundă de finanţare pentru MOCAPP, start-up-ul, înfiinţat în urmă cu trei ani de artistul Florin Grozea, obţinând prima investiţie (200.000 euro) anul trecut de la antreprenorul Cătălin Chiş din Cluj-Napoca, care controlează grupul de firme APS.

Noua finanţare va fi folosită pentru dezvoltarea de noi instrumente pentru utilizatorii platformei, precum şi pentru creşterea nivelului de interacţiune şi a prezenţei în regiune. În prezent, platforma reuneşte în prezent peste 700 de influenceri din România, Republica Moldova şi alte 5 ţări şi cuprinde peste 190.000 de data points (informaţii despre influenceri, link-uri, demografice, statistici, onorarii etc), instrumente de cercetare şi implementare a campaniilor publicitare. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO