Business Hi-Tech

Start-up-ul Hyperhuman anunţă un parteneriat cu agenţia americană Dunn Pellier Media. Bogdan Preduşcă, CEO şi co-fondator, Hyperhuman: Vrem să îmbunătăţim experienţa pentru clienţi în domeniul PR-ului, atât cei prezenţi, cât şi cei viitori, şi să contribuim la evoluţia industriei fitnessului

Bogdan Preduşcă, CEO şi co-fondator al Hyperhuman.

Bogdan Preduşcă, CEO şi co-fondator al Hyperhuman.

Autor: Alexandra Cepăreanu

17.10.2023, 18:26 48

Start-up-ul Hyperhuman, care dezvoltă o platformă de antrenamente de fitness personalizate, folosind tehnologia AI (artificial intelligence – inteligenţă artificală), anunţă o colaborare cu agenţia americană de marketing şi PR Dunn Pellier Media, specializată în industria sănătăţii şi a fitnessului, au transmis reprezentanţii start-up-ului local printr-un comunicat. Astfel, cele două companii îşi propun să găsească soluţii la provocările comune cu care se confruntă brandurile în industria sănătăţii şi a fitnessului.

„Prin această colaborare, suntem pregătiţi să îmbunătăţim experienţa pentru clienţii noştri în domeniul PR-ului, atât cei prezenţi, cât şi cei viitori, contribuind în acelaşi timp la evoluţia industriei fitnessului. Bine aţi venit într-un domeniu în care tehnologia şi expertiza din industrie se întâlnesc, deschizând noi oportunităţi pentru expunere, creare de conţinut şi construirea comunităţii în sectorul sănătăţii şi fitnessului”, a spus Bogdan Preduşcă, CEO şi co-fondator al Hyperhuman.

Practic, platforma Hyperhuman oferă o gamă versatilă de opţiuni de conţinut, de la videoclipuri şi cursuri de fitness la cerere până la materiale promoţionale, antrenamente de urmărire, elemente motivaţionale şi videoclipuri cu sfaturi de sănătate. Astfel, Hyperhuman furnizează o soluţie cuprinzătoare pentru a satisface nevoile brandurilor din domeniul sănătăţii şi fitnessului. De asemenea, în urma colaborării, utilizatorii vor avea acces la servicii personalizate de relaţii publice la tarife speciale care vor spori conştientizarea şi vizibilitatea brandului şi vor stimula vânzările şi vor promova o comunitate prosperă în jurul ofertelor de fitness, au transmis reprezentanţii celor două companii.

„Prin exploatarea puterii inteligenţei artificiale şi combinarea acesteia cu istoricul dovedit al Dunn Pellier Media în domeniul relaţiilor publice pentru sănătate şi fitness, colaborarea promite să redefinească strategiile de marketing în sănătate şi fitness. Împreună, vom oferi clienţilor soluţii inovatoare care produc rezultate şi îi plasează în fruntea tendinţelor din industria fitnessului şi sănătăţii”, a spus Nicole Dunn, CEO-ul Dunn Pellier Media.

Recent, reprezentanţii start-up-ului românesc au mai transmis că Hyperhuman a trecut printr-o serie de actualizări care vor contribui la redefinirea producţiei de conţinut video în acest domeniu. Aceste îmbunătăţiri semnificative au fost posibile datorită grantului securizat la începutul anului de companie prin intermediul EEA and Norway Grants by Innovation Norway, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Hyperhuman înţelege că fiecare persoană este unică, are obiective proprii, fie că acestea ţin de tonifiere sau de pierderea în greutate, oferindu-le planuri personalizate de antrenament. Parteneriatele au jucat un rol esenţial în dezvoltarea platformei Hyperhuman. Compania revoluţionează conţinutul din industria de fitness prin extinderea bibliotecii de videoclipuri cu sute de producţii de la Fitter Stock, Livewire Production şi Sweatlife Films”, arată sursa citată.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO