Business Hi-Tech

Start-up-ul Fatster, platformă care revoluţionează pierderea în greutate prin tehnologie, continuă campania pe platforma SeedBlink şi atrage un ticket de 35.000 de euro de la un business angel din Franţa

Start-up-ul Fatster, platformă care revoluţionează...

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.09.2021, 18:42 52

Start-up-ul francez Fatster, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă care ajută persoanele supraponderale să îşi schimbe obiceiurile alimentare şi de activitate pentru a slăbi sau a-şi menţine greutatea, a atras un ticket de 35.000 de euro de la un business angel din Franţa, care s-a alăturat astfel campaniei de pe platforma de investiţii în start-up-uri de tehnologie SeedBlink, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii platformei de crowdfunding.

Fatster are ca obiectiv să atragă suma de 560.000 de euro prin platforma SeedBlink, runda de investiţii fiind condusă de business angels internaţionali.

De asemenea, două reţele de business angels sunt interesate să se alăture rundei pre-Serie A în următoarele săptămâni, în timp ce două VC-uri şi-au manifestat interesul pentru runda SERIE A.

„HelloSharky, un agregator de deal-uri care listează oportunităţi de pe platforme precum Republic, Seeders, Crowdcube şi StartupEngine, a analizat oportunitatea de investiţii Fatster. Platforma oferă acces la o serie de instrumente externe pentru a analiza şi evalua oportunităţile”, au mai transmis reprezentanţii SeedBlink.

Fondatorii, Fabien Keller şi Emanuel Favel, antreprenori în serie cu 3 exituri în portofoliu, au participat la evenimentul French Tech Network de la Ambasada Franţei la Bucureşti, unde s-au întâlnit cu noi parteneri de afaceri şi şi-au reiterat dorinţa de a-şi concentra strategia asupra Europei Centrale.

Cei doi au lansat în vara anului 2020 aplicaţia Fatster, o reţea socială care îşi propune să transforme pierderea în greutate cu ajutorul tehnologiei şi care a strâns peste 100.000 utilizatori în doar 12 luni de activitate.

„Comunitatea internaţionala de utilizatori este în creştere: ecosistemul B2C al Fatster include acum peste 250.000 de membri în aplicaţie şi pe reţelele sociale, cu utilizatori din Franţa, Marea Britanie şi Austria.”

În continuare, echipa are ca obiectiv extinderea soluţiei la nivel internaţional. Până acum, HCL - un grup ce numără 17 spitale din Franţa – şi-a confirmat interesul pentru un parteneriat şi un studiu clinic, iar 5 universităţi şi colegii de nutriţie discută pentru a utiliza platforma B2B Nutrimis împreună cu studenţii lor.

„Discuţii cu 6 companii de asigurări (sesiuni de monitorizare online pentru clienţi, pentru a-i ajuta să reducă riscurile prevăzute în asigurările de sănătate). Lead-uri de 1.200 de nutriţionişti în Franţa (dintr-un total de 15.000 de nutriţionişti certificaţi).”

De asemenea, Fatster a început să monetizeze începând din luna septembrie a acestui an şi îşi propune să ajungă la venituri lunare recurente în valoare de 1.000 de dolari, până la sfârşitul lunii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO