Caută doar în titlu
LIVE: EDIŢIE SPECIALĂ ZF GREEN ECONOMY. Cum poate economia circulară să devină din vis, realitate?
Business Hi-Tech

Start-up-ul Brio a reuşit să strângă peste 280.000 euro înainte de finalizarea campaniei pe SeedBlink.com. Campania continuă până la atingerea sumei de 350.000 sau până la data încheierii pe 14 octombrie

Start-up-ul local Brio, care a dezvoltat o platformă digitală de evaluare educaţională, a reuşit să strângă peste 280.000 euro de la peste 60 de investitori privaţi prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink.com cu circa o săptămână înainte de terminarea campaniei, depăşindu-şi astfel ţinta iniţială propusă de 270.000 euro.

Campania de strâgere de fonduri continuă până la atingerea sumei maxime propuse de 350.000 euro sau până la data încheierii pe 14 octombrie. Pentru finanţarea cuprinsă între 270.000-350.000 de euro, fondatorii start-up-ului cedează între 9,09% şi 11,48% din capital. Înainte de listarea campaniei pe SeedBlink.com, platforma Brio a fost evaluată la circa 2,7 milioane euro.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.