Business Hi-Tech

Spaniolii de la Glovo continuă investiţiile în România: încă 3 mil. euro în 2019. Start-up-ul spaniol se va axa anul acesta pe categoria de supermarketuri, conceptul Cook Room şi livrări B2B

Victor Răcariu, directorul general al Glovo România

Victor Răcariu, directorul general al Glovo România

Autor: Ioana Nita

05.06.2019, 10:00 869

 

 

Glovo, start-up-ul spaniol care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande orice produs doresc, va investi 3 milioane de euro în România până la finalul anului, du­blând astfel suma deja investită pe plan local de la lansarea operaţiunilor în mai 2018. În prezent, aplicaţia mobilă Glovo poate fi folosită în 5 oraşe din ţară - Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov - însă până la finalul anului va fi disponibilă şi în alte 8 oraşe - Constanţa, Craiova, Galaţi, Bacău, Oradea, Sibiu, Ploieşti, Piteşti.

„Urmează să lansăm opera­ţiu­nile şi în Craiova şi Constanţa. În oraşe mici vom folosi modelul mar­ketplace în care aplicaţia Glovo este folosită doar ca platformă de res­tau­rante, acestea având propriul ser­viciu de livrare a comenzilor. Astfel, putem lansa ope­raţiunile mai rapid într-un oraş nou“, a declarat Victor Ră­cariu, directorul general al Glovo România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO