Business Hi-Tech

Softwin intra cu BitDefender in cinematografe

22.04.2003, 00:00 8

Softwin si-a propus sa detina la sfarsitul acestui an, cu BitDefender, o cota de 35% din piata romaneasca de produse soft anti-virus prin metodele de promovare originale si care sa nuancarce bugetul.
Softwin a inaugurat ieri o noua campanie pentru promovarea produselor anti-virus din gama BitDefender, prin intermediul unei productii cinematografice.
Imaginea BitDefender va insoti fiecare proiectie a filmului Recrutul care va avea premiera pe 25 aprilie in Bucuresti si alte sapte orase din tara. Produsul va aparea pe afisele filmului ca sponsor dar si celelalte materiale de promovare a peliculei.
Recrutul ii are pe Al Pacino si Colin Farrell in rolurile principale si in doar 3 zile de la lansarea in Statele Unite a avut incasari de 16,3 milioane de dolari. Subiectul peliculei, racolarea de catre CIA a unui tanar pentru abilitatile sale extraordinare de a crea programe si de a "sparge" orice cod de acces, a determinat echipa BitDefender sa-si asocieze imaginea cu acest eveniment cinematografic.
Principalul factor care a determinat alegerea filmului Recrutul pentru aceasta campanie este replica rostita de personajul principal: "No firewall, no protection!".
Tot din campanie fac parte si o serie de concursuri organizate pentru cei care au vizionat filmul dar si proiectii pentru partenerii de afaceri ai Softwin.
"Desi a costat foarte putin (sub 5.000 de dolari) ne asteptam ca impactul campaniei sa fie mult mai mare, in principal asupra imaginii BitDefender", a declarat Oliviu Talianu, country manager in cadrul diviziei BitDefender a companiei Softwin.
tinta principala nu sunt numai oamenii de afaceri ci si utilizatorii individuali, spune oficialul.
Promovarea originala produselor BitDefender nu se va pri insa aici, urmand ca in viitor sa mai fie derulate astfel de campanii surpriza, dupa cum sustin oficialii.
In 2002, prin BitDefender compania Softwin a detinut 25% din piata romaneasca a produselor anti-virus - apreciaza Oliviu Talianu  - a carei valoare se ridica la aproximativ 65% din cea a securitatii IT. "Piata de securitate este de aproximativ 3 milioane de dolari", a afirmat el. In concluzie, cele 25 de procente pe care Softwin spune ca le-a avut anul trecut din piata de soft anti-virus sunt echivalente cu 487.500 de dolari.
Compania intentioneaza de asemenea sa-si mareasca pana la 5% cota pe piata mondiala a produselor anti-virus, in termen de patru ani. iuliana.susanu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO