Business Hi-Tech

Softwin ataca piata germana de servicii call-center

26.11.2004, 00:00 23

Furnizorul autohton de software si servicii IT Softwin a trezit interesul companiilor germane cu o oferta de outsourcing pentru centrele de relatii cu clientii (call-center), intrand pe o piata estimata de specialisti la peste 22,7 miliarde de euro.
De noile centre de suport se ocupa divizia Softwin specializata in relatii cu clientii (CRM). "Germanii sunt mai deschisi catre outsourcing, in special din cauza presiunii costurilor. (...) Oferta noastra a captat atentia a peste 100 de companii", a declarat Elisabeta Nichifior, directorul diviziei CRM a Softwin. Compania a participat la targul Service World 2004, organizat de cea mai importanta organizatie specializata in relatiile cu clientii din Europa, Kundendienst Verband.
Softwin a deschis primul sau centru specializat in relatiile cu clientii acum patru ani. Compania furnizeaza astfel de servicii pentru operatorul de cablu francez Noos si pentru Posta franceza.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO