Business Hi-Tech

Severina Pascu, CEO al UPC România: Dacă ne gândim la piaţa de cablu, vorbim de televiziune, internet şi telefonie

Autor: Alexandru Matei

19.10.2011, 00:01 347
 
 

Severina Pascu, CEO al UPC România

  • Dacă ne gândim la piaţa de cablu, vorbim de televiziune, internet şi telefonie. Dacă ne referim la televiziune, piaţa este destul de matură. Dar dacă vorbim de servicii cu valoare adăugată (HD, 3D, DVR), mai este loc de dezvoltare.

  • Adopţia televiziunii 3D creşte de la lună la lună, odată cu apariţia televizoarelor inteligente care au capacitate de stocare.

  • Pentru noi anul acesta a fost o provocare pe partea de internet, pentru că toată strategia noastră s-a axat în jurul internetului. Suntem mulţumiţi de ofertele de toamnă pe 60 şi 120 Mb. Suntem mulţumiţi, dar alerţi pentru că este un mediu competitiv. Ne vom concentra pe baza de clienţi şi în unele regiuni pe achiziţia de noi clienţi.

  • Se cunoşte faptul că, la nivelul industriei telecom, venitul mediu pe utilizator (average revenue per user - ARPU) este redus, ca urmare a competiţiei care trage în jos tarifele. Totuşi, noi credem că sunt clienţi care sunt dispuşi să plătească mai mult pentru servicii pe măsură.

  • Vom vedea o consolidare a pieţei. Companiile mai mari cumpără în continuare jucătorii mai mici. Strategia UPC este aceea a creşterii organice şi nu neapărat prin achiziţia de companii mai mici. Vrem să ne consolidăm poziţia prin oferirea de servicii mai bune şi nu doar prin aducerea de noi clienţi.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO