Business Hi-Tech

SelfPay a investit într-o aplicaţie mobilă pentru realizarea plăţilor recurente. În 3 luni, aplicaţia a ajuns la 20.000 de instalări

Adrian Badea

Adrian Badea

Autor: Ioana Nita

13.12.2018, 00:05 685
Compania SelfPay (fosta ZebraPay), specializată în furnizarea de soluţii de plată de tip self-service, a investit în dezvoltarea unei aplicaţii mobile pentru realizarea plăţilor recurente, precum plăţile de facturi, aceasta având deja 20.000 de instalări la trei luni de la lansarea în magazinele Google Play şi App Store. 

„Aplicaţia SelfPay este adoptată şi uti­li­zată deja de mii de persoane care îşi ţin evi­denţa facturilor şi a serviciilor achitate la sta­ţiile de plată SelfPay. Estimăm că până la fi­nele anului 2019 cel puţin 25% din utilizatorii sta­ţiilor de plată vor instala şi utiliza aplicaţia mo­bilă, faţă de 3% în prezent, la doar 3 luni de la momentul lansării“, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay. Aplicaţia mobilă SelfPay le oferă utili­za­torilor o serie de funcţionalităţi în plus faţă de utilizarea sta­ţiilor fizice de plată, precum păstrarea istoricului plă­ţilor efectuate şi a chitanţelor aferente în format digital, acu­mularea şi posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăţi direct din aplicaţie, lo­ca­li­zarea celor mai apropiate staţii de plată sau acu­mularea punctelor pentru participarea la cam­paniile cu premii organizate de SelfPay. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO