Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Şeful eMAG: Vânzările prin platforma marketplace au crescut cu 15%. Suspendăm sau reziliem contractele cu firmele care vând la preţ speculativ produse


Vânzările companiilor care îşi comercializează produsele prin intermediul platformei marketplace a eMAG, liderul pieţei locale de retail online, au crescut cu peste 15% mai mult faţă de o perioadă obişnuită, în contextul crizei generate de epidemia de coronavirus.

“Vânzările (din platforma marketplace – n. red.) sunt în creştere mare, cu 15% peste o perioadă normală şi cu 30% peste anul trecut. Pentru orice retailer, canalul marketplace este o oportunitate să crească, pot adresa dintr-un punct întreaga ţară sau chiar regiunea, dacă doresc să se extindă şi pe marketplace în Bulgaria sau Ungaria”, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al eMAG, grup cu afaceri de peste 5 miliarde de lei în 2019.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.