Business Hi-Tech

SeedBlink, platforma de equity crowdfunding dedicată startup-urilor tech, continuă seria listărilor cu Cartloop, aplicaţia de marketing conversaţional folosită deja de sute de magazine online

SeedBlink, platforma de equity crowdfunding dedicată...

Autor: Cristina Bellu

28.12.2020, 12:33 188

Start-up-ul Cartloop din Oradea, care a lansat în aprilie o platformă de marketing conversaţional folosită deja de sute de magazine online din SUA, Canada, Marea Britanie şi Australia, urmează să se listeze pe Seedblink, potrivit informaţiilor transmise luni de reprezentanţii platformei locale de crowdfunding.

Listarea vine la puţin timp după ce  aplicaţia a câştigat competiţia Startup Spotlight 2020 organizată de How to Web, obţinând astfel premiul-investiţie de 225.000 de euro.
Aceasta este practic a doua finanţare primită de Cartloop, start-up-ul atrăgând recent şi o investiţie de 300.000 euro de la fondul de investiţii GapMinder.

Platforma ajută comercianţii online să îi convingă pe clienţi să cumpere produsele din “coş” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Rata de conversie a Cartloop este de 3-5 ori mai mare decât a competitorilor.  Aplicaţia se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii îşi doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă şi pentru Magento, BigCommerce şi WooCommerce.

Potrivit datelor Seedblink întreaga tranzacţie arată astfel: 100.000 euro SeedBlink ELITE, 50.000 euro TechAngels, 50.000 euro GapMinder VC, 15.000 euro T.A.N. Cluj-Napoca şi 10.000 euro Simple Capital.

“Cartloop a demarat deja negocieri pentru finanţarea Serie A cu VC din SUA în anul 2021, la o evaluare de cel puţin 7 mil. euro. În această perioadă, detaliile publice ale Cartloop sunt listate pe platformă, însă numai membrii ELITE au acces la Pitch Deck şi la proiecţiile financiare şi vor putea investi, începând de la o sumă minimă de 10.000 euro”, spun reprezentanţii Seedblink.

Platforma Cartloop a fost lansată de Andrei Negrău şi Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenţia de a aduce experienţa online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic. De la lansare, Cartloop a generat clienţilor venituri de 400.000 de dolari. Finanţarea atrasă în această rundă va fi utilizată pentru optimizarea soluţiei, fondatorii vizând atragerea de clienţi noi şi extinderea pe plan global din 2021, începând cu Spania, Franţa şi Germania.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO