Business Hi-Tech

Samsung a contractat compania Sykes Enterprises pentru a le oferi clienţilor din România servicii de suport nonstop pentru gadgeturi mobile

Samsung a contractat compania Sykes Enterprises pentru a...

Autor: Adrian Seceleanu

16.04.2019, 00:00 121

Subsidiara locală a gigantului sud-coreean Samsung, care a trecut cel mai probabil de pragul afacerilor de un miliard de euro în 2018, a lansat un serviciu de asistenţă şi suport nonstop pentru clienţii de pe piaţa locală care au smartphone-uri şi gadgeturi purtabile ale companiei, o mutare în premieră pentru industria locală. „Utilizatorii de Galaxy vor beneficia de asistenţă permanentă prin intermediul aplicaţiei Samsung Members şi o linie de asistenţă 24/7 - utilizatorii de Samsung care vor apela numărul dedicat de serviciu clienţi vor fi preluaţi automat de un asistent tehnic care va oferi soluţii la  problemele întâmpinate sau ajutor specializat şi sfaturi în utilizarea produselor Samsung, indiferent de oră sau zi”, conform anunţului. Samsung este liderul autoritar al pieţei locale de smartphone-uri, cu aproximativ o jumătate din vânzări. Furnizarea serviciului a fost externalizată către compania Sykes, au precizat pentru ZF reprezentanţii Samsung România. „Investiţia realizată în call center este una considerabilă, ce constă în resursele umane suplimentare (se lucrează în trei schimburi, 7 zile pe săptămână). Este un serviciu externalizat şi asigurat de aceeaşi companie care oferă serviciile de call center la nivel de grup pentru Samsung în Europa. Compania se numeşte Sykes Enterprises.” România este una dintre primele ţări europene în care e lansat acest serviciu de suport. „Această direcţie există la nivel european, România fiind printre primele ţări care au implementat acest serviciu.” Ce tipuri de solicitări poate transmite un client către noul serviciu de suport? „Spre exemplu, clientul sau potenţialul client poate cere informaţii generale despre un produs în particular, despre o locaţie de unde îl poate achiziţiona sau o dată estimată de lansare. Din solicitările primite în cadrul call centerului până acum, am primit şi cereri de informaţii tehnice şi suport pentru instalarea sau personalizarea unor aplicaţii sau configurarea unor setări, a e-mailului, sortare programe TV. Au existat situaţii în care produsul unui client era defect sau se presupunea acest lucru, iar utilizatorul a apelat la call centerul Samsung pentru a i se face un troubleshooting. În general, dacă problema menţionată nu este soluţionată în urma apelului sau rezultatele nu sunt cele aşteptate, se poate face o programare la service prin telefon”, conform reprezentanţilor Samsung.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO