Compania UPC, al doilea jucător de pe piaţa de cablu TV din România, îşi va menţine ritmul susţinut de investiţii în reţea cu obiectivul de a acoperi în 2018 cu infrastructura proprie peste 3,2 milioane de gospodării, faţă de 2,7 milioane la jumătatea acestui an.
„Am adăugat până la 500.000 de gospodării în ultimii doi ani de zile prin expansiunea reţelei în noi teritorii şi mici achiziţii. Şi planul este în continuare să adăugăm încă 500.000 de case în următorii trei ani de zile“, a declarat pentru ZF Robert Redeleanu, CEO al UPC în România şi Ungaria. „Credem în continuare în competiţia prin infrastructură.“
Odată ce va atinge un număr de 3,2-3,3 milioane de gospodării acoperite de reţeaua proprie, UPC îşi va putea pune şi problema de a lansa servicii mobile. „Nu văd de ce un operator ar lansa servicii mobile în condiţiile în care acoperă o treime din teritoriul naţional. La 50% este cu totul altă poveste.“
O miză importantă pentru UPC o reprezintă şi serviciile avansate de televiziune digitală, în condiţiile în care operatorul a lansat la începutul acestei săptămâni la nivel naţional platforma Horizon, care le oferă acces clienţilor la noi funcţii care transformă practic orice televizor într-unul inteligent. „Sunt absolut convins ca într-o perioadă de un an, un şi jumătate vom vedea o adopţie masivă a Horizon“, a spus şeful UPC.