Business Hi-Tech

Robert Redeleanu despre cei 5 ani petrecuţi la UPC România: Am încercat să aduc mai multă combativitate şi am pus accent pe execuţie

Robert Redeleanu despre cei 5 ani petrecuţi la UPC...

Autor: Adrian Seceleanu

02.03.2018, 11:35 286

Am urmărit să transform UPC într-o companie mai ofensivă pe o piaţă de telecom extrem de competitivă şi am pus accent pe execuţia strategiei în cei 5 ani în care am fost CEO şi director marketing al UPC România, a declarat Robert Redeleanu în cadrul unei întâlniri cu media înainte de a prelua poziţia de şef al subsidiarei grupului american din Polonia.

“Ce am făcut în cei 5 ani de zile: am îincercat să aduc mai multă combativitate pentru că România este o piaţă extrem de competitivă. Am vrut de asemenea să fac mai bine auzită vocea clientului în companie”, a spus Redeleanu.

“Combativitate a însemnat şi execuţie, am pus mult accent pe acest aspect” pentru că am avut un teritoriu mare de acoperit, şi a trebuit să fim atenţi la resursele disponibile şi la mutările făcute de ceilalalţi jucători din industrie, a mai spus Redeleanu.

“Am pus accent foarte mare şi pe extinderea, pe îmbunătăţirea reţelei”.

Redeleanu va prelua de la 1 aprilie poziţia de director general al subsidiarei companiei din Polonia, păstrând şi coordonarea afacerilor din Ungaria - un business anual de aproape 1 mld. dolari cu peste 2,5 milioane de clienţi.

M-am gândit mult dacă să accept poziţia din Polonia dar cred că schimbarea este bună, a spus Redeleanu. “Cred că după 5 ani de zile, dintre care 3 în poziţia de CEO, e important şi factorul de noutate. Sunt de principiu de părere că schimbarea este bună”.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO