Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, mizează anul acesta pe venituri de peste 650 milioane lei pe piaţa locală, cu circa 20%-25% mai mari faţă de 2020, în condiţiile în care comerţul electronic a continuat să crească puternic pe segmentul de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii de modă în contextul pandemiei. Toţi jucătorii mari de pe piaţa tradiţională de fashion au investit mult în ultima perioadă şi în prezenţa online, iar Fashion Days, deşi activează doar pe segmentul online, se află în competiţie directă cu toate brandurile mari de modă.
„Ne-am propus de-a lungul timpului să fim într-o competiţie foarte strânsă, în ceea ce priveşte veniturile şi clienţii, cu Zara şi H&M şi ne-am apropiat foarte mult de H&M ca grup (Fashion Days şi eMAG Fashion – n. red.), dar şi Fashion Days separat. Pentru Fashion Days este extrem de important să fie într-o competiţie strânsă pe zona de «top of mind» şi sperăm ca în următorul an să învingem cel puţin unul dintre aceste două branduri pentru a ne accelera şi mai mult creşterea”, a declarat Robert Berza, directorul general al Fashion Days.