Business Hi-Tech

Robert Berza, Fashion Days: Vrem să trecem de afaceri de 650 mil. lei în 2021 în România. Concurăm cu Inditex şi H&M. În 2022, retailerul online de fashion va lansa un serviciu care le va permite clienţilor să comande mai multe produse şi să plătească abia la final, după ce decid ce păstrează

Robert Berza, directorul general al Fashion Days: În momentul de faţă, la nivel de brand awareness ne apropiem destul de mult de Zara şi H&M, iar acţiunile noastre pe viitor se vor duce în încercarea de a-i depăşi. Top of mind este un indicator care dă dinamica pietei. Clienţii practic răspund la întrebarea: care este primul magazin care îţi vine în minte când te gândeşti la fashion? În general dacă ai un nume acolo pe primul loc tinzi să te duci să cumperi de la el.

Robert Berza, directorul general al Fashion Days: În momentul de faţă, la nivel de brand awareness ne apropiem destul de mult de Zara şi H&M, iar acţiunile noastre pe viitor se vor duce în încercarea de a-i depăşi. Top of mind este un indicator care dă dinamica pietei. Clienţii practic răspund la întrebarea: care este primul magazin care îţi vine în minte când te gândeşti la fashion? În general dacă ai un nume acolo pe primul loc tinzi să te duci să cumperi de la el.

Autor: Ioana Nita

08.11.2021, 11:00 401

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, mizează anul acesta pe venituri de peste 650 milioane lei pe piaţa locală, cu circa 20%-25% mai mari faţă de 2020, în condiţiile în care comerţul electronic a continuat să crească puternic pe segmentul de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii de modă în contextul pandemiei. Toţi jucătorii mari de pe piaţa tradiţională de fashion au investit mult în ultima perioadă şi în prezenţa online, iar Fashion Days, deşi activează doar pe segmentul online, se află în competiţie directă cu toate brandurile mari de modă.

„Ne-am propus de-a lungul timpului să fim într-o competiţie foarte strânsă, în ceea ce priveşte veniturile şi clienţii, cu Zara şi H&M şi ne-am apropiat foarte mult de H&M ca grup (Fashion Days şi eMAG Fashion – n. red.), dar şi Fashion Days separat. Pentru Fashion Days este extrem de important să fie într-o competiţie strânsă pe zona de «top of mind» şi sperăm ca în următorul an să învingem cel puţin unul dintre aceste două branduri pentru a ne accelera şi mai mult creşterea”, a declarat Robert Berza, directorul general al Fashion Days.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO