Business Hi-Tech

Reţeaua de marketing afiliat 2Performant Network a intermediat vânzări online de peste 34 mil. lei în primul semestru, plus 76%

Dorin Boerescu, CEO al 2Performant Network SA: „Este evident că românii au început să prindă gustul cumpărăturilor online şi au încredere să cumpere online din ce în ce mai mult“

Dorin Boerescu, CEO al 2Performant Network SA: „Este evident că românii au început să prindă gustul cumpărăturilor online şi au încredere să cumpere online din ce în ce mai mult“

Autor: Ioana Nita

22.07.2015, 00:08 579

Veniturile companiei s-au majorat cu 25%, la 3,7 mil. lei, iar numărul total de clienţi a crescut cu 100, la 450.

Compania locală  2 Per­for­mant Network S.A a intermediat în prima ju­mă­tate a acestui an aproa­pe 200.000 de vânzări în mediul online în valoare de peste 34 de milioane de lei, cu 76% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2014, prin platforma sa de marketing afiliat 2Parale. Marketingul afiliat este publicitatea făcută pe site-uri partenere printr-o platformă deţinută de o agenţie de marketing.

2Performant Network S.A a ajuns la afaceri de 3,7 milioane lei în primele şase luni ale anului, cu 25% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2014 ca urmare a creşterii numărului de clienţi şi consolidarea poziţiei în piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO